תחזוקת מדפסת מדבקות

Disassembled printer on a white background.

שמירה על מדפסת המדבקות היא המפתח לתוצאות הדפסה מושלמות בסימון וקידוד. בנוסף, מעט טיפול נוסף יחסוך לכם כסף רב לתיקונים וחלפים. למדו על שיטות העבודה המומלצות המהירות והקלות שלנו לתחזוקה של מדפסת מדבקות תרמית .

נקה את ראש ההדפסה ואת גליל הגומי

ראש ההדפסה הוא לא רק החלק החשוב ביותר בכל מדפסת מדבקות, אלא שהוא גם עדין מאוד. גליל הגומי מתיישב ישירות מתחת לראש ההדפסה. מומלץ לנקות את שני הרכיבים בכל פעם שאתה מחליף רדיד דיו/ריבון או גלילי מדבקות. שלב נוסף שנמשך דקה ועדיין יש לו השפעה רבה על החזר ההשקעה שלך.

אנא אל תיגע ישירות בראש ההדפסה שכן שמנים וחומרים מזהמים אחרים על הידיים עשויים להשפיע עליו לרעה. השתמש בנוזל ניקוי מתאים למדפסת מדבקות (> 70% אלכוהול) נקו את ראש ההדפסה וגליל הגומי בעזרת מטלית רכה .

זכור כי חומרים וסביבות מסוימות תורמים להצטברות שאריות. אם אתה מבחין שהבד מלוכלך מאוד, עליך לנקות את החלקים האלה לעתים קרובות יותר מאשר רק בין החלפות רדיד דיו/ריבון או מדבקות.

לאחר שהחלפת גליל מדבקות /תוויות, בדוק במהירות את החלל הפנימי של מדפסת המדבקות. השתמש במברשת רכה או בתרסיס אוויר דחוס מאושר כדי להסיר אבק, שאריות או חלקיקים מגליל המדבקות או הנייר התרמי הקודם. במיוחד האבק מציפוי נייר רגיש לחום יכול להכיל מתכת שעלולה לגרום לקצר בין גופי החימום של ראש ההדפסה.

אל תשכח לנקות גם את חיישן/סנסור המדיה שלך . חיישן/סנסור המדיה שומר על המרווח בין מדיית ההדפסה לראש ההדפסה קבוע כדי לסייע למדבקות לצאת כראוי. הצטברות אבק וחלקיקים אחרים בחיישן זה עלולה להוביל לשגיאות מדפסת.

שוב, עליך לשקול לבצע את הצעדים הללו לעתים קרובות אף יותר, אם מדפסת המדבקות שלך פועלת בסביבה קשה.

אם כבר מדברים על: רדיד דיו/ריבון באיכות גבוהה מגן על ראש ההדפסה מפני שחיקה הנגרמת כתוצאה מתנועת המדבקות בזמן ההדפסה. מומלץ להשתמש בסרט שהוא מעט גדול יותר ממלאי התוויות בכדי למנוע את חשיפת ראש ההדפסה ישירות למדבקה.

אולי יעניין אתכם גם...

היכן קונים ברקודים?

קניית ברקודים מוכנים :מודפסים אצלנו לפי בקשת הלקוח בכל מיני גדלים וסוגי נייר שונים לפי הצרכים של הלקוח . קניית מספרי ברקוד : חדש אצלנו…

מחלקת הפקת מדבקות

חברת וואי בי אם ברקוד ישראל , ניתן להזמין אצלנו מדבקות מודפסות לפי דרישה , מדבקות עם תיאור המוצר , מחיר , ברקוד , בגדלים…
מדפסת מדבקות

הכל על מדפסת מדבקות

שימושים שונים למדפסת מדפסת מדבקות יכולה להיות שימושית במגוון מקרים, כגון: אתרי איקומרס – מדפסת מדבקות לאתרי איקומרס להפקת מדבקות שילוח. נגריות – נגריות עושות…
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה

    להצעת מחיר

    תודה!

    נחזור אליכם בהקדם