כיצד לבחור מדפסת מדבקות

shutterstock_653550301

כשאתם מוכנים לשלב הדפסת תוויות ברקוד בארגון שלכם, יש לך אפשרויות רבות לבחירה. לפני שתשקיעו במדפסת מדבקות / תווית ברקוד תרמית, קחו את הזמן להבין כיצד תשתמשו במדפסת שלכם כך שתוכלו לשקול את ערך האפשרויות שלכם.

איך מדפיסים מדבקות במדפסת – שיטות הדפסה
על מנת להשיג את האיכות הדרושה לך עבור הברקודים שלך, בחר/י באחד משלושת הסוגים של טכנולוגיית מדפסת מדבקות / תווית ברקוד תרמית: תרמית ישירה, העברה תרמית ורדיד דיו. אמנם את/ה יכול להשתמש במדפסת לייזר, אך זה לא יעיל להדפסת מדבקות / תוויות ברקוד לטווחים קצרים (כולל תוויות בודדות) ואינו מדפיס היטב על מדיה סינתטית הנדרשת לעתים קרובות. הדפסה תרמית מיועדת ומהונדסת להדפסת תוויות לפי דרישה, ומייצרת ברקודים ברורים למגוון רחב של שימושים.

הדפסה תרמית
הדפסה תרמית ישירה מפעילה חום ישירות על תווית מצופה במיוחד כדי להפעיל את הדיו עליו ולהפיק את התמונה, לרוב בשחור אך קיימת אפשרות צבע שני. לא נדרש דיו, טונר או סרט, לכן זוהי שיטה חסכונית. החיסרון הוא שהפלט ממדפסת מדבקות / תווית ברקוד ישירה תרמית אינו עמיד לאורך זמן . הנייר רגיש מאוד לאור UV, לחום, לחות, מריחות ושריטות. אם אתה מתכוון להשתמש בתוויות הברקוד שלך בסביבה עם אחד מהתנאים הללו, מדפסת תווית ברקוד תרמית ישירה אינה הבחירה הטובה ביותר שלך.

הדפסת העברה תרמית
הדפסת העברת תרמית (Thermal transfer )מפעילה חום מראש ההדפסה על רדיד הדיו המצופה בווקס, רזין או שילוב של שניהם. החום ממיס את הציפוי ומעביר את התמונה לחומרים כגון: נייר, פוליפרופילן, פי וי סי, פוליאסטר, בד סאטן, בד טפטה (לתווית הוראות כביסה)

סוג זה של מדפסת מדבקות תרמית מייצר תמונה עמידה ביותר במגוון צבע מלא. העברה תרמית היא יקרה יותר אך שומרת על ההדפסה לזמן יותר ארוך ולמגוון רחב יותר של יישומים העומדים בפני חשיפה לאור UV, לחות, חום או קור קיצוני, כימיקלים, שריטות ומריחות.

רדיד דיו
הדפסה עם רדיד דיו מכניסה נקודות דיו זעירות ליצירת התמונה. הנקודות בקוטר של כ 50 עד 60 מיקרון, דקות יותר משיער אנושי. ככל שנקודות אינץ ‘רבות יותר (dpi), כך הרזולוציה של התמונה גבוהה יותר.

רזולוציית הדפסה
ברקודים דורשים בהירות כדי לסרוק ולקרוא. הסימבולוגיה של הברקוד מורכבת מסדרת ברים ברוחבים שונים. כשאתה קונה מדפסת מדבקו / תווית ברקוד תרמית, עליך לקחת בחשבון את רזולוציית ההדפסה, שיכולה לנוע בין 203 נקודות לאינץ ‘(dpi), 300 dpi או אפילו 600 dpi ליישומים מיוחדים. ככל שמספר הנקודות לאינץ ‘גבוה יותר, הרזולוציה עדינה יותר. ברקוד המודפס במהירות 200 dpi לא יהיה ברור כמו זה המודפס במהירות 300 dpi, שמטביע יותר מ- 200 אחוז יותר dpi. ההפרש בעלות בין 203 ל 300 dpi הוא נומינלי. אם הברקודים שלך גדולים מספיק, 203 dpi זה בסדר. אבל אם אתה משתמש במדפסת מדבקות / תווית ברקוד תרמית כדי לייצר ברקודים בצפיפות גבוהה, ברקודים דו-מימדיים, גופנים דקים או גרפיקה מפורטות, שקול לבחור מדפסת ברזולוציה גבוהה יותר.

כמות הדפסה של מדבקות
מדפסות ברקוד מסוימות מיועדות לטפל בנפח כבד של הדפסת מדבקות / תוויות, ואילו אחרות הן המתאימות ביותר לריצות קטנות. אם אתה מתכוון להשתמש במדפסת מדבקות תווית ברקוד תרמית להדפסה מזדמנת על פי דרישה, מהירות ההדפסה אינה בעיה, אך בהחלט אינך רוצה להאט את הייצור מכיוון שהמדפסת שלך לא יכולה לעמוד בקצב גבוה יותר.

גודל מדבקה / תווית מקסימאלי
מדפסות שונות מטפלות בגדלי תוויות שונות. מדפסת מדבקות קטנה יכולה בדרך כלל להכיל תוויות ברוחב של עד ארבעה אינץ ‘ 108ממ. אם את/ה זקוק למדפסת תווית ברקוד תרמית שיכולה לייצר תוויות רחבות יותר, אתה עשוי לקבל שימוש רב יותר מהיחידה הגדולה יותר – שלרוב יכולה לקחת גלילים או גיליונות תוויות הקטנים מהרוחב המרבי.

קיימות כמה סוגים של מדפסות מדבקות:

חיבורים
האם מדפסת תווית הברקוד התרמית שלך תישמר במקום אחד או שאתה זקוק למדפסת ניידת? אם זה הולך להיות קווי, האם אתה צריך לחבר אותו דרך יציאות Ethernet, USB, סדרתי או מקביל? וודא שהמדפסת שבחרת מצוידת בחיבור לרשת הנוכחית שלך.

הדפסה על מדבקות במדפסת ביתית
יש לך כל כך הרבה אפשרויות בעת קניית מדפסת מדבקות / תוויות ברקוד תרמית. לקבלת טיפים נוספים לבחירת מדפסות, מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון – 076-5452002 ונשמח לענות על כל שאלה.

אולי יעניין אתכם גם...

היכן קונים ברקודים?

קניית ברקודים מוכנים :מודפסים אצלנו לפי בקשת הלקוח בכל מיני גדלים וסוגי נייר שונים לפי הצרכים של הלקוח . קניית מספרי ברקוד : חדש אצלנו…

מחלקת הפקת מדבקות

חברת וואי בי אם ברקוד ישראל , ניתן להזמין אצלנו מדבקות מודפסות לפי דרישה , מדבקות עם תיאור המוצר , מחיר , ברקוד , בגדלים…
מדפסת מדבקות

הכל על מדפסת מדבקות

שימושים שונים למדפסת מדפסת מדבקות יכולה להיות שימושית במגוון מקרים, כגון: אתרי איקומרס – מדפסת מדבקות לאתרי איקומרס להפקת מדבקות שילוח. נגריות – נגריות עושות…
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה

    להצעת מחיר

    תודה!

    נחזור אליכם בהקדם