הדפסת צמידי זיהוי ומדבקות ברקוד

45

ייעול העסק הוא מטרה שאליה שואף כל בעל עסק, בין אם הוא ותיק או מתחיל. פעמים רבות מתמקדים בעלי עסקים בניהול העובדים, קיצוץ הוצאות או צמצום התקורה, אולם כל בעל עסק עם מעט ניסיון מבין שישנן דרכים פשוטות ביותר ליצור הבדל גדול ברמת היעילות של העסק שלו: למשל המעבר לעבודה עם צמידי זיהוי עם ברקוד מודפס אוטומטית. 

צמידי זיהוי ומדבקות ברקוד: יותר שימושיים ממה שחשבת

צמידי זיהוי הם פריט חסר תחליף בסוגים מסוימים של עסקים וסביבות עבודה, למשל בכל הקשור לסביבת עבודה רפואית (בתי חולים ומרפאות פרטיות), בהם יש צורך לזהות את המטופלים הרבים בצורה אמינה, יעילה ואינפורמטיבית. אולם התייעלות בתחום הזיהוי והניתוב של פרטים רבים העוברים דרך בית העסק שלכם היא חשוב גם בסוגים רבים אחרים של עבודה, ולא בהכרח מתייחסת לזיהוי של אנשים. בכל הנוגע לניהול מלאי, למשל, מדובר בעבודת נמלים שכל העובדים היו מעדיפים להתחמק ממנה ושיש בה פוטנציאל כמעט תמידי לאי הבנות, טעויות אנוש ותקלות מסוגים רבים. הדפסה אוטומטית של מדבקות ברקוד והדבקתן על מוצרים יחידים או על ארגזי מלאי במחסן, מאפשרת לעובדים לסרוק בקלות ובמהירות את הסחורה איתה הם עובדים ולעדכן את המערכת באופן מידי, אוטומטי וללא טעויות לגבי הסחורה הנכנסת והיוצאת מהמחסן.

מדפסת מדבקות מושלמת לעסק שלך

כל מי שעובד עם מדבקות ברקוד בבית העסק, זקוק לחופש והעצמאות שמספקת מדפסת מדבקות פרטית שנמצאת לידו בכל עת ומאפשרת לו לא רק להדפיס מדבקות חדשות לפי הצורך, אלא גם לעצב את המדבקה, להוסיף ולהסיר פרטי מידע חשובים לפי הצורך ולהתעדכן ישירות מתוך מערכות המידע של המחסן או מאגר המידע של העסק. לכל בית עסק צרכים משלו לגבי מדפסת המדבקות המושלמת עבורו, כולל גודל, מחיר, תוכנת העיצוב המותקנת על המדפסת, צבעים, וכו’.

ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מדפסות למדבקות, כאן נפרט כמה סוגים מרכזיים ונמחיש את ההבדלים המרכזיים ביניהם.

מדפסת מדבקות ברקוד – GODEX EZ 520

אחת המדפסות הפשוטות יחסית, מתאימה לעסק בעל דרישות בסיסיות מיכולת ההדפסה עבור המדבקות ולרוב ניתן להשיג אותה בעלות נמוכה יחסית. היא מדפיסה בתצורת thermal transfer או ב-direct thermal, במהירות גבוהה של 4 IPS וברזולוציית 203 dpi. בין היתרונות של המדפסת: בעלת כרטיס רשת שמאפשר לה לתקשר ישירות עם מאגר הנתונים של בית העסק, ועובדת עם תוכנת GO LABEL לעיצוב והדבקת מדבקות. מדובר בתוכנה ידידותית למשתמש ופשוטה ביותר. הממשק הוא אינטואיטיבי ואיננו דורש הכשרה מיוחדת על מנת לעצב את המדבקה האידיאלית עבורך, ועם זאת מאפשרת מגוון רחב של התאמות וחופש בחירה בעיצוב המדבקה. בין השאר, התוכנה מאפשרת התממשקות מול מסדי נתונים שונים דוגמת אקסל, מהם היא שואבת ישירות את המידע העדכני ביותר ומדפיסה אותו ישירות על מדבקות הברקוד שלך.

מדפסת מדבקות צבעונית אפסון  Epson ColorWorks TM-C3500

בצד השני של הסקאלה ניתן למצוא את המדפסות הצבעוניות, כגון מדפסת אפסון ColorWorks. המדפסת מותאמת לייצור סוגים מרובים של מדבקות ופתרונות מיתוג וזיהוי, כמו תוויות, כרטיסים, תגים וכו’. איכות ההדפסה גבוהה ומאפשרת לשלב סוגים רבים של פרטי מידע על המדבקה בעיצוב נוח לשימוש ואינפורמטיבי. על מנת לחסוך בעלויות ההדפסה, כל מדפסת מכילה ארבע מחסניות דיו נפרדות, אחת לכל צבע. באופן זה ניתן להחליף נקודתית כל מחסנית לפי הצורך ולפי כמות השימוש באותו הצבע, לעומת החלפה של כל הצבעים ביחד ברגע שנגמר אחד מהם.

 לסיכום, ניתן להדפיס מדבקות ברקוד וצמידי זיהוי בקלות רבה בעזרת המדפסות שהזכרנו, השימוש במדבקות ברקוד או בצמידי זיהוי מקצרות תהליכים מאד יעילות לעסק, מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה.

אולי יעניין אתכם גם...

היכן קונים ברקודים?

קניית ברקודים מוכנים :מודפסים אצלנו לפי בקשת הלקוח בכל מיני גדלים וסוגי נייר שונים לפי הצרכים של הלקוח . קניית מספרי ברקוד : חדש אצלנו…

מחלקת הפקת מדבקות

חברת וואי בי אם ברקוד ישראל , ניתן להזמין אצלנו מדבקות מודפסות לפי דרישה , מדבקות עם תיאור המוצר , מחיר , ברקוד , בגדלים…
מדפסת מדבקות

הכל על מדפסת מדבקות

שימושים שונים למדפסת מדפסת מדבקות יכולה להיות שימושית במגוון מקרים, כגון: אתרי איקומרס – מדפסת מדבקות לאתרי איקומרס להפקת מדבקות שילוח. נגריות – נגריות עושות…
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה

    להצעת מחיר

    תודה!

    נחזור אליכם בהקדם